Related Posts with Thumbnails

Bloggintresserade

torsdag 20 maj 2010

Sommarvärmen fortsätter


Lika varmt idag,tur att det fläktar lite.Min solbränna börjar vara så som den brukar bli på en hel sommar....Idag har jag varit ledig ,blev en tur till stan.Köpte hårfärg,kläder till Hugge,mat och blommor(korallfärgad pelargon och vit lobelia).....Det jag skulle testa göra igår:köttfärslimpan blev sådär.....Köttfärslimpan blev god men tomatsåsen var ej bra.Hade passat bättre med en brunsås.
Ninni har hjälpt mig att färga håret,färgen blev:mandel/chokladbrun.Resultatet blev bra,det viktigaste var ju att dölja de grå stråna vid tinningarna.
Dagens middag blev parisare med räksallad,snabbt och gott.Vi är ju bara tre hemma idag,för Hugge är på läger med sin klass.Jag har just pratat med honom.Jag ska åka och hämta hem dom imorgon.Nu ska vi gotta i oss jordgubbspaj med vaniljsås.Jag får nog vänta ett tag på årets jordgubbar.Hoppas alla 80 plantor har klarat sig,som jag planterade ifjol.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag är så glad för att du lämnar en kommentar.
Om du inte har blogg, går det ändå att lämna.
markera bara "Anonym"
Tack!