Related Posts with Thumbnails

Bloggintresserade

onsdag 19 maj 2010

+30 grader ute

Är ledig idag.Rensat ute i rabatten,men jag orkade inte så länge.In och dricka hela tiden.Har även passat på att tvätta lite sängkläder,i tvättstugan är det svalt och skönt.På våran solvägg var det +43 grader mitt på dan.Bara inte det här är våran sommar.........Nä,jag tror det är belöningen efter en svinkall vinter.
Ninni har cycklat till kusinen en stund.Gubben och Hugge har åkt på fotbollsträning,så idag blir det sen middag.Vi ska testa nåt nytt:köttfärslimpa med tomatsås,återkommer med recept ifall det får godkännt.
Måste hinna packa inför Hugges läger i morgon. * Sovsäck
*Kudde
*Toa saker
*extra kläder ( och disco kläder)
*Regnkläder + stövlar
*Godis och läsk
Nä,nu måste jag fixa middagen! Det bränner faktiskt i skinnet litegrann,jag har börjat få färg.

2 kommentarer:

  1. Hej
    I dag var det nog varmaste dagen.
    Skickar många kramar till Hugge!
    Kramar
    /Maggan

    SvaraRadera

Jag är så glad för att du lämnar en kommentar.
Om du inte har blogg, går det ändå att lämna.
markera bara "Anonym"
Tack!