Related Posts with Thumbnails

Bloggintresserade

måndag 24 maj 2010

Inhandla målarfärg

Ledig dag idag.Pratat med min kompis som fick barn på Lördag kväll.Det blev en Jacob,3880 g och 53 cm lång! Kul,allt hade gått bra.
Nu sitter jag och äter varma mackor till lunch,gott.Bra snabblunch.Ta itu med lite tråkig tvätt,alltid är det nån socka som är borta.Jag tror maskinen äter sockar.
Eftersom jag har fått äran att välja färg till nya hundkojan. (jag ska tydligen förstå mig på det)Ska jag åka iväg till färghandlar`n.Hundkojan är på 8,5 kvadrat,full ståhöjd,2 spröjsade fönter och trätak.Väggarna ska bli grå (högblanka,lätt att torka av)vitt tak.Jag ska nog ringa till Gubben och säga att jag hittat den perfekta färgen för hundkojor.......ROSA väggar och LILA tak!!!!!Som tydligen ska ha en lugnande effekt på hanhunden(extra viktigt när tikarna ska löpa)Fniss...Fortsättning följer.............................................................
Pratade just med Gubben,berättade om färgvalet och varför jag tror på det.Tyst i telefonen en stund........jag tror han fattade direkt att jag bara skojade.Han sa: har det snurrat för dig,nu hör jag dig väldigt dåligt:) inte kul alls,för han fattade att allt bara var på skoj.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag är så glad för att du lämnar en kommentar.
Om du inte har blogg, går det ändå att lämna.
markera bara "Anonym"
Tack!