Related Posts with Thumbnails

Bloggintresserade

onsdag 5 maj 2010

En helt vanlig Onsdag

Idag har det varit en ledig dag här på holmen.Promenad med Puma,vi mötte barnen när de kom från bussen.Städning,barnen har städat sina rum.Det behövdes......Kl:16 skulle dottern åka o rida.klickar bara i bilen....stendöd.-Men mamma jag vill ju rida!kan jag ta cyckeln?klart du kan.Så det blev en cykeltur för henne.Innan sonen o gubben skulle på fotbollsträning,fick dom bogsera igång min bil.......jag och puma åkte en sväng o tittade på ridtjejen.Hon är så duktig.Kan nog bero på att hon har en jätteduktig tjej som ridlärare.
Steker lite älgkött i tunna bitar som vi ska äta nu när fotbollskillarna kommer.Sen blir det stekta bananer och glass

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag är så glad för att du lämnar en kommentar.
Om du inte har blogg, går det ändå att lämna.
markera bara "Anonym"
Tack!