Related Posts with Thumbnails

Bloggintresserade

söndag 5 juni 2011

Hästarna har kommit hem.....

Nu har vi fått hem hästarna på gården,skönt och kul.Men vi trivdes så bra i stallet där de stått,så det kändes trist att ta de därifrån.


Men nu kan vi sitta vid frukostbordet o bara titta på hästarna,de är ganska mysigt......




Imorgon är det fiskepremiär i Trollträsket,vi ska sälja hamburgare & fika.Hoppas på god fiskelycka.
Här kommer lite info ,Lillemor: Vi börjar sälja startkort kl:10:00 Fisket pågår sen mellan 11-13.Lottdragning ca:14:00,Välkommen.........

Glöm inte hissa flaggan på nationaldagen!Här på Storholmen ska den upp...

8 kommentarer:

  1. Hej! Jag googlade på "Fiskepremiär Trollträsk" och hamnade här. Det är inte uppsatt några info-lappar i år så jag försöker febrilt få reda på vilken tid det börjar. Är det 12 som i fjol?
    / Lillemor

    SvaraRadera
  2. Härligt att se hästar när man äter frukost, det är sommar det =)

    SvaraRadera
  3. hästar är så vackra djur. önskar mig en skimmel, eller kanske en rapp. stooor som orkar en tjock tant som jag. vad jag skulle galoppera :)
    kanske drömmen blir sann. vi har hagar än så länge...

    SvaraRadera
  4. Åh så mysigt att se hästarna från fönstret! Skulle jag också vilja! :)

    Svar: Jo, jag fick din kommentar, har börja skriva på mailet till dig men jag är inte så snabb, har mycket att göra men jag ska göra klart det idag eller imorgon så du får lite svar innan jag åker bort :)

    SvaraRadera
  5. Vad mysigt att se hästarna genom fönstret .
    Hoppas ni hade fiskelycka på premiären.
    Har ni klarat er undan stormen i helgen? Det blåste ju rejält lite överallt. Här blåste det inte så mycket.
    Kram!

    SvaraRadera
  6. Åh, vilka vackra hästbilder! Förstår ni är glada! Ursäkta min bloggtystnad. har uppskattat alla fina kommentarer. Hoppas blogger fungerar bättre nu. Om den fortsätter krångla funderar jag på att byta till t ex wordpress. En trevlig kväll önskas!

    SvaraRadera
  7. Nu har jag svarat på ditt mail, klicka in och läs :) ser fram emot fler frågor! :)

    SvaraRadera
  8. Härligt att ha pållarna hemma!
    Blir ju lite mer bundet, men man har ju en helt annan koll på dem, och de blir lite mer som hundar- kommer och hälsar när man går ut osv :-)
    Ha det gott,
    Kram Maria

    SvaraRadera

Jag är så glad för att du lämnar en kommentar.
Om du inte har blogg, går det ändå att lämna.
markera bara "Anonym"
Tack!