Related Posts with Thumbnails

Bloggintresserade

fredag 13 augusti 2010

Vilken härlig sommardag

Vilken härlig och solig dag det har varit.Barnen har badat mycket i poolen.Hoppas på bra badväder hela augusti.Sammanfattningen av sommaren så här långt är:Jordgubbar,bad,båtturer,husvagnstripp,måla och husbygget= En härlig blandning
valparna växer och lär sig nya saker varje dag.Nike är så duktig på att komma när vi visslar på henne,hon kommer som ett skott och sätter sig ner.Hennes favvo sovplats är en kylväska ,som hon bökar ihop och ska sova på.
Vad har hänt här på sistone då,Jo Ninni har fyllt 8 år.Då hissade vi flaggan och det blev fika på sängen.Paketen innehöll:Fiskesö,skor,kläder,pyssel,örhängen och en platta till wii-spelet.
Takstolarna är på plats på huset och vi har fått tak + virke levererat.Idag har jag och Ninni varit och tittat på olika färgprover till huset........finns ju hur många som helst.
Måste gå och vända på några stekar som jag har i marinad.Luktar jättegott.....mmmmm.2-dygn ska det dra i marinaden.Imorgon är köttet klart.Vi ska äta det på mammas 60-års kalas.Så vi får hoppas att solen skiner imorgon.

3 kommentarer:

  1. Underbar header du har. Beundrar.

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket! :)

    Ja, det blev faktiskt pizza, den är på väg just nu ;P

    SvaraRadera
  3. Åh vad gott med kött! Det känns så somrigt för mig att grilla kött, vilket jag inte gjort mer än en gång i år. Du får bjuda in mig nästa gång! ;)

    Listor är bra grejer, då har man liksom koll på läget! Haha

    SvaraRadera

Jag är så glad för att du lämnar en kommentar.
Om du inte har blogg, går det ändå att lämna.
markera bara "Anonym"
Tack!