Related Posts with Thumbnails

Bloggintresserade

fredag 20 augusti 2010

Fick ett hjärta av Ninni

Ninni har köpt ett hjärta till mig,där det står "LYCKA "för hon tycker jag är världens bästa mamma.Vilken dotter man har............
Onsdag och torsdag har det varit fotboll för båda barnen.Jag har även målat massor.Här kommer lite bilder av förvandlingen inne i bagarstugan.Idag blev det äntligen klart.Barnen hjälpte mig att möblera......blev så fint.(bilder på slut resultatet kommer senare)
Hugge hade Fotbollskalas .Det blev match på våran egna fotbollsplan.Föräldrar mot barnen.Mormor stod i mål med högklackat,gick galant.Alla blev nog ganska så svettiga,men kul var det.Vi grillade sen hamburgare och njöt av fika i bagarstugan.Premiär ikväll ,med massor av tända ljus.
Alla är helt slut efter denna kväll.Barnen sussar i sina sängar + Gubben..........(som ska på björnjakt imorgon)Natti natti

8 kommentarer:

  1. Vilken jätte gullig och omtänksam dotter du har! Hur gammal är hon?

    Hjärtat var jätte vackert

    Ha en fin lördag

    SvaraRadera
  2. Vilken gullig present!
    Och vilket härligt kalas ni verkar ha haft.
    Ha en riktigt skön helg! Kram!

    SvaraRadera
  3. SV: Tack för din kommentar :)
    Din sida e ju jättehärlig!

    SvaraRadera
  4. Vad härligt av din dotter =)

    Ja, färska toffifee smäääälter så gott i munnen :)
    Håller med dig, stenhårda är ingen hit alls.

    Tack detsamma, kram kram

    SvaraRadera
  5. SV: Det blev inga kryddor idag, dom hade inte det "märket" jag ville ha :)
    Men nästa helg blir det en annan marknad där finns dom jag vill ha

    Kan man inte följa dig via bloglovin eller nåt?
    Gillar din blogg :)

    ha en bra kväll

    SvaraRadera
  6. Gå in på Bloglovin.se o registrera dig :)
    Varje dag sen på din mail står alla inlägg från dom man följer...
    Läs där så förstår du
    Lycka till

    SvaraRadera
  7. Kom på att det är ju bara du klickar på min banner där det står "Följ mig via bloglovin"

    SvaraRadera
  8. Vad duktig du är som rensar bort skräp! Jag är själv lite för dålig på det, på alla plan..men nu vet jag vad jag ska jobba på iaf :)

    SvaraRadera

Jag är så glad för att du lämnar en kommentar.
Om du inte har blogg, går det ändå att lämna.
markera bara "Anonym"
Tack!