Related Posts with Thumbnails

Bloggintresserade

lördag 19 mars 2011

Blommor på holmen

Här kommer lite vackra blommor som pryder detta hem just nu,vilka färger...
Massor med blommor.....

Hugge spelar cup hela helgen.Vi har varit mycket i ishallen hela familjen.Hoppas kunna visa lite foton senare....
Hans sista match blev framflyttad en timme,för att djurgården & lule skulle träna.Så då passade vi på att kolla in båda lagen.Hips vips...så stod Hugge i spelargången & tog alla lule spelarna i handen.Det var en glad kille som inte skulle tvätta händerna......(imorgon,söndag gäller det för lule.......vi håller alla tummar & tår)
En härlig ridtur har jag & Ninni hunnit med.Vi provade att gå över några bommar som vi hade på marken.Solen sken.......blev ganska så varmt.På bilden står de och myser i vårsolen.En härlig dag.


12 kommentarer:

  1. förstår att hugge var glad och inte ville tvätta sig :)

    ha en skön söndag..

    SvaraRadera
  2. Så härliga bilder i solskenet.:-) Kram Stina

    SvaraRadera
  3. Det är bara så härligt när vårsolen visar sig!
    Underbara blommor du omger dig med och jag förstår att din lille kille var lycklig efter de handskakningarna ;))
    Önskar dig en skön söndag!
    Kram Allis

    SvaraRadera
  4. Vilken lycka för sonen. Blir det matchen live i dag? Min son har åkt till Luleå igen för att kolla slutmatchen.
    Ha en fin söndag !
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Härligt med lite värme :)

    SvaraRadera
  6. Åh vad söt hon är Madicken! :D

    SvaraRadera
  7. Härligt, kul att se dina bilder. Visst är det skoj! Nu när solen kommer och den tråkiga snön försvinner kommer du har oändligt mycket roligare att fota också. Alla härliga färger, olika ljussättningar som du kan lära dig av bara med hjälp av solen


    Härligt

    Kram

    Kika in här föresten i mitt nya lilla projekt
    (har en liten tävling där kust nu också)

    Penny

    SvaraRadera
  8. Glömde adressen, förlåt :P
    http://pennymade.blogg.se/

    Krmiz

    SvaraRadera
  9. Jättefina bilder! Rena vykortsbilderna. Ha en fin måndagskväll!

    SvaraRadera
  10. Jättehärliga bilder.
    Snygga bildet som vanligt, synd att vi inte kan gå kurs tilsammans, jag behöver oxå det sen jag fick kamera i 50års present, skulle verkligen utveckla mitt fotograferande, fotade mycket som ung, men har glömt så mycket.........
    Vackra mustiga färger på blommorna.....
    Jag har inga blommor i vår på bordet, har lovat att spara alla pengar till semestern som ska tillbringas.
    Vårkram

    SvaraRadera
  11. Ja, man ska kanske skriva allt.
    Vi ska till Skåne på namnceremoni hos en av döttrarna.
    Härligt att det går så bra för Luleå..........

    SvaraRadera
  12. Hej!
    Vilka vackra Ranunkler, vilken underbar färg.
    Förstår att han var lycklig, skulle jag med varit.
    Ha en bra dag.
    Kram Anni

    SvaraRadera

Jag är så glad för att du lämnar en kommentar.
Om du inte har blogg, går det ändå att lämna.
markera bara "Anonym"
Tack!