Related Posts with Thumbnails

Bloggintresserade

onsdag 24 november 2010

Jul i huset

Hallå allihop,har jobbat så mycket + en del annat pyssel.Därför har jag inte hunnit blogga så mycket.
Här snickras det,imorgon ska väggarna upp i utbyggnaden.
Lite ändringar på köksritningen,pratat med IKEA.Helt otroligt att det funkar så bra att planera kök.Vips,så hade hon gått in på min ritning och fixat det vi ville ha.........
Jag och barnen har suttit 2 timmar ikväll och packat jultidningar.Oj,vad de har sålt mycket.De fick även sina premier.Ninni fick en rosa digitalkamera och biobiljetter.Hugge fick en bärbar DVD spelare och en väckarklocka.

Har även fixat i källaren utanför bastun där vi har vårat stora akvarium.Fyllt vatten o kollat pumpen.Så mysigt att sitta där och titta på fiskarna.
Laddat matbackarna igen för här ska vi upp tidigt.

6 kommentarer:

  1. Hej. Så ni har också hunnit julpyntta. Jag satte fram lite pynt igår, mest i köket. Känns lite trist att pyntta bara när det är hullerombuller i alla rum typ. Vi väntar på leveransen av jultidningar. Skickade in för en vecka sen..hur länge tog det innan ni fick hem sakerna? // A-P

    SvaraRadera
  2. Vad fint ni har!
    Duktiga barn som sålt så bra! På tal om det så kommer snart grannbarnen med våra jultidningar, tack för påminnelsen.

    SvaraRadera
  3. Nämen så härligt det ser ut! Och ni har redan hunnit julpynta. Tänkte sätta upp gardinerna idag och börja så smått även här.
    Ha en skön fredag!

    SvaraRadera
  4. Ja inte är du sysslolös precis!...En riktigt trevlig helg önskar jag dig...Kramen

    SvaraRadera
  5. Duktiga barnen är! Minns hur jag också sålde jultidningar när jag var liten. Jag kände mig så himla ansvarsfull och pålitlig då :) Det var tider det...

    Det har inte blivit nån vit tegelvägg. Jag bor i hyresrätt och känner att det blir... ja, inte värt det helt enkelt. Sen nångång i livet när jag har hus SÅ SKA JAG HA DEN FÖRBANNADE TEGELVÄGGEN PUNKT SLUT!

    Trevlig helg min vän!
    Kramar Jonna

    SvaraRadera

Jag är så glad för att du lämnar en kommentar.
Om du inte har blogg, går det ändå att lämna.
markera bara "Anonym"
Tack!