Related Posts with Thumbnails

Bloggintresserade

tisdag 14 februari 2012

*Våren är snart här*

Dagarna blir längre,man känner att våren snart är här.Solen skiner och det är härligt varmt ute...


Här är det bilder från hallen ,min orkide har fått flytta dit.Den stora lyktan har vi fått när vi hade vårat 2 x 40 års kalas förra sommaren....




Här har jag fotat i mitt vitrinskåp.För några år sen så målade jag det vitt,ser nu att jag skulle nog ha målat invändigt också.De vita skorna är Ninnis dopskor...


Brudparet har min mamma gjort.De hade brudparet tidigare och sen fick jag det.Brudgummen har ett kuvert med datum då vi gift oss(först mina föräldrar ,sen vi)


Barnens saltkar & snaps kosor...






Här är det bilder på en hund som vi saknar väldigt mycket...Nalle,som vi fick ta bort för snart 2 år sedan.Han var speciell,man såg på han att han förstod när man pratade med honom.Han var barnens kompis.


Hoppa studsmatta och att åka skoterpulka älskade han.








8 kommentarer:

  1. Å jag lider med er!
    Att måsta ta bort en livskamrat :(
    Vovvarna förstår mer än vad man tror :)

    Ha en fin alla ♥ dag
    Kramen♥

    SvaraRadera
  2. Vissa hundar sitter närmare i hjärtat...
    Jag har några skåp som jag funderar på att måla men när jag tittar efter så blir det en massa målning.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Härliga bilder! Och vad skönt att ni börjar känna att våren är på väg. Just idag känns våren långt borta tycker jag, för idag har det faktiskt snöat här! Inte så mycket, men det täcker marken i alla fall. Vi är inte så bortskämda med snö precis! :)
    Kram Jennica

    SvaraRadera
  4. Underbara bilder som vanligt;)
    Det lilla brudparet är ju för härligt, vad skoj att det finns ett litet kuvert också;)

    Förstår att ni saknar denna fina vovvsing.....

    Nu säger jag natti natti o kramizzzzz
    (fast jag tror nog att du redan sover på söta örat)

    SvaraRadera
  5. Vilka fina bilder du tar, du är duktig på att fota :)
    Ha en fin dag
    Kram

    SvaraRadera
  6. Åhh,man blir tårögd av dom fina bilderna på hunden och barnet....att man kan sakna någon så det gör ont,jag vet.......
    Kul det där med brudparet,lyktan var ju så fin,jag älskar lyktor.
    Våren är på väg...det märks på ljuset,solen och alla människor som "tinat"fram,man vill bara vara ute.Kram:)

    SvaraRadera
  7. Ja visst är det så:-)
    Vi har 4+grader och solen skiner som bara den!
    Får nästan lust att göra som Ronja Rövardotter; skrika vårskriket;-)
    Tänk att saknaden kan vara så stor efter de som inte längre finns med oss, sorgligt, men ändå vackert på något sätt...
    Kram Maria

    SvaraRadera
  8. Hejsan
    Hittade till din härliga blogg då jag googlade på fasadbelysning. Får man fråga vad modellen heter?

    Hälsningar Cecilia, Villa Nystuga

    SvaraRadera

Jag är så glad för att du lämnar en kommentar.
Om du inte har blogg, går det ändå att lämna.
markera bara "Anonym"
Tack!