Related Posts with Thumbnails

Bloggintresserade

lördag 4 februari 2012

Hjärta

*Nu har mitt hjärta kommit med posten,jag har vunnit den hos min bloggvän :Maria i kos http://mariaikos.blogspot.com/kika gärna in på hennes mysiga blogg...
Nu har jag hjärtat i köket,men till sommaren hamnar det nog i bagarstugan.

Nu har vi haft kyligt ute ,vi är ju inte van....Igårkväll hade vi -34 & i natt har det tydligen varit -40 hos grannen 1 km bort.brrrrr......hoppas nu på mildare väder.Jag har faktiskt varit ut i veckan och ridit när det var - 18,men där går gränsen för mig.
Man får pyssla på inne istället,mysa på,spela Wordfeud (är ju så kul)& elda i gjutjärnsspisen.Nu måste jag hämta mer ved.Ha en bra helg alla bloggläsare.

9 kommentarer:

  1. Jag tror kylan har slagit till i hela vårt avlånga land, läser bloggar från "Skåneland" och västkusten att de också har kallt!
    En trevlig helg till dig också:)
    Kram♥

    SvaraRadera
  2. Så fint hjärta.:-) Kram Stina

    SvaraRadera
  3. Nu är det bara att hålla sig inomhus .
    Tack för reklam för min bloggg ;)
    Kul att se hjärtat hos dig ♥
    Ha det bra ♥
    Kram ♥

    SvaraRadera
  4. Grattis! Viss har hon en härlig blogg!
    Jag har alltid velat se när termometern slå om till -30 men det har aldrig hänt men nu är det nära...-29,8... ;) jag väntar& väntar....
    Kram

    SvaraRadera
  5. Ps. Jag heter perrerssons på WF om du vill ha en lätt match! ;)

    SvaraRadera
  6. Hallojsan, isch vad kallt du o grannen hade;)
    Maria är det alltid mysigt att kliva in hos o hennes hjärtan är ju så fina;))

    Wordfeud, en nybliven kompis till mig men attans vad jag tror man blir beroende, jag heter mormor60farmor på WF om du har 5 min. över ;))

    kramizzzz

    SvaraRadera
  7. SV: nu har jag en wf kompis som verkligen är på alärten;)) hon har samma namn som du;)) kan det vara du;)

    Idag är det bara 5 grader kallt men det blåser riktigt snålt, men promenaden väntar så det är bara att krångla på sig yllekalsongerna;))

    kramizzzzz

    SvaraRadera
  8. Men hjälp va kallt! Hur går det?? Fryser inte vattenledningarna sönder då? Och pållarna, deras vatten blir väl en isklump även inne i stallet?
    Dagtid när mina är ute så blir det ett par minus inne i stallet, och vattnet frös där så jag får bära i kannor innifrån huset. I köket där vår enda värmekälla är vedspisen, så hade vi 13 grader i går morse!
    Idag är det mildare, bara -4, och jag hoppas att det håller sig där omkring.
    Grattis till hjärtat:-)
    Kram

    SvaraRadera
  9. Grattis till den fina vinsten:)Jo,att det är kallt,vi har -29 idag och sol.Det blir en till dag med mycket eldande och vedbärande.Kram på dej:)

    SvaraRadera

Jag är så glad för att du lämnar en kommentar.
Om du inte har blogg, går det ändå att lämna.
markera bara "Anonym"
Tack!