Related Posts with Thumbnails

Bloggintresserade

torsdag 19 januari 2012

Stallet & hockey

Min gran på bron,frostig...





Just nu är det -5 grader ute,skönt med en mild vinter.Här kommer lite bilder på stallet...








Efter middagen ska sonen köras till hockeyplan,blir mycke hockey nu i helgen. Match i Övertorneå .Sen match i Piteå.Ska bli kul att få se....Sist jag såg en match var före jul.
Matcherna har oftast varit då jag jobbat.......men nu ska jag få se.




Här äter vi restar idag,gud så skööööönt.Jag älskar rester.Finns ju annat roligare att göra än att stå vid spisen.




8 kommentarer:

  1. Vad mysigt det lyser i stallet .
    Kul med hockey i helgen . Hoppas det går bra för sonens lag .Kanske lag härifrån också är med . Jag vet inte hur det är med hockeyn i Malmberget , ishallen är ju så skruttig så den stängdes tidigare . Vet inte om den öppnat igen .
    Ha det bra .
    Kram ♥

    SvaraRadera
  2. Lykke til med hockeyen til sønnen din, det blir sikkert spennende match, fine bilder fra stallen, ha en fin kveld, hilsen Lisbeth ;O)

    SvaraRadera
  3. Härliga bilder som alltid.Jo,en mild vinter med snö är toppen.Oj,så roligt med hockey vi har verkligen "bott" i isladan förr.Nu nästa år ser det ut som om minstingen ska börja hockey.Vi åker slalom nu och man känner att man inte hinner med allt man vill.Rester är toppen:)Kram på dej:)

    SvaraRadera
  4. Rester är helt perfekt, det har guben o jag också ätit idag;))

    Vilka vackra bilder från ert stall, ni har det så väldans fint därinne;))

    kramizzzzz o heja heja till sonen o hockeyn;))

    SvaraRadera
  5. Fotot på stallet ser ut som taget ur en saga....så fint.
    Kram & ha en härlig fredag

    SvaraRadera
  6. Kul att du kikade in hos oss med!
    Vad mysigt ni har kring stallet...
    Kul att få hänga med på hockyn nu äntligen då, önskar ett stort LYCKA TILL PÅ MATCHERNA och en riktigt trevlig helg!
    Kram Sussi

    SvaraRadera
  7. Kikar in för att önska dej en underbar helg:)

    SvaraRadera
  8. Grattis till dig Jejje , du var en av vinnarna i min utlottning .
    Mejla namn och adress till mig så skickar jag hjärtat du vann till dig .
    Min mejladress : maria.forss@hotmail.se
    Ha en fin kväll ♥
    Kram ♥

    SvaraRadera

Jag är så glad för att du lämnar en kommentar.
Om du inte har blogg, går det ändå att lämna.
markera bara "Anonym"
Tack!