Related Posts with Thumbnails

Bloggintresserade

söndag 8 januari 2012

Min spegel i hallen...

För många år sen fick jag den här spegeln av mamma.Då var inte hallen ens byggd...Så ,man kan säga att vi visste var spegeln skulle vara.Nästan som att hallen byggdes runt denna spegel...
själva hall utbyggnaden byggde vi -98, då var väggarna gröna.För 4 år sen målade jag om allt vitt,även taket .Blev en stor skillnad....



Är tydligen inne med guld...Bakom listen i taket har vi satt belysning & IKEAS guld blommor...






Igår kväll upptäckte Ninni en lös tand.Hon kunde ju inte låta bli den,så hipsvips var den ute.Hon satte den i glaset & skrev ett brev till tandfen.Nu på morgonen så låg det en slant under glaset...








9 kommentarer:

  1. Snygg spegel du har i hallen .
    Vilken bra utdelning tandfen ger nuförtiden ;)
    Ha en fin dag ♥
    Kram ♥

    SvaraRadera
  2. Våra barn brukade få en guldtia för sina tappade tänder;)
    Det verkar som guld kommer mer och mer i inredningsvärlden, det är jättefint!
    Ha en skön söndag!
    Kram♥

    SvaraRadera
  3. Vilken fin spegel o härligt fint med guld, skojigt om det kommer tillbaka, för det har jag också på vår stora golvspegel;))

    Gulligt med barnens tänder, o när tandfen varit framme, då är det lycka;))

    kramizzzz

    SvaraRadera
  4. Blev så fint med spegeln:)Det där med tandfeen är alltid spännande.Ha en fin kväll:)

    SvaraRadera
  5. Spegeln är superfin!!!! Är lite avundsjuk på den../Pernilla

    SvaraRadera
  6. Hej. Oj vilken generös tandfe´. Vågar då inte visa den bilden åt mina barn. Då blir jag luspank snart för båda har lösa tänder. Hur gammal är Ninni? Kul att få inredningen på plats, särskilt om man köpt klart saker som man vet vart man vill ha =)

    SvaraRadera
  7. Så fint det blev med allt guldigt.

    Tur för mig att inte mina barn visste om att man kunde be om en specifik summa =)

    SvaraRadera
  8. Gulliga Ninni! Vilken tur att tandfen var så lyhörd!;)

    Och vad med snö ni har! Här är det mest grå- och regnväder. Fast idag sken solen allt vad den kunde, flera plusgrader och absolut ingen snö. Konstig vinter!

    Kram Jennica

    SvaraRadera
  9. Tack =) Ja, nu vill jag göra en till. Men kan inte bestämma mig för vilken. Vill ha en tatuering med två blommor som symboliserar mig och min älskling samt mina barns namn i samma tatuering, eller något som symboliserar dem. Och så har jag funderat på att göra en scarabe´på andra handleden. En egyptisk symbol till fast en skalbagge. Den har också en betydelse för mig för att jag fick en sån av min bildlärare och det ger mig minnen om att vara speciell och att förbli och jobba på att vara dem vi är och att vara rädda om vår orginalitet.

    SvaraRadera

Jag är så glad för att du lämnar en kommentar.
Om du inte har blogg, går det ändå att lämna.
markera bara "Anonym"
Tack!