Related Posts with Thumbnails

Bloggintresserade

tisdag 13 december 2011

*SNÖ*

Vad vi fått snö på bara några dagar,plog bilarna får bara köra runt runt....Igår var det -15 när jag åkte på morgonen,sen efter lunch tittade jag på termometer -20.svinkallt.......Idag var det + grader och regn.Problem i trafiken med blixthalka.


Idag har Hugo varit på hockeyträning.När han kom hem ville han baka,så det blev kolakakor.Ninni har varit & pysslat om hästarna.Hon satte glitter i pannluggen på Poni,men han tappade det hela tiden....


9 kommentarer:

  1. Jag har varit ute och halkat omkring, det var hemskt på vägen.
    Kika in här http://www.vindsromantik.blogspot.com/
    ska du få se på något gulligt...
    Kram Mamma

    SvaraRadera
  2. Jisses vad kallt ni har och en massa snö......hade ni kanske jag ska säga, nu kanske det har börjat tina bort??

    Här bara regnar det, lite småtrist tycker jag;))

    kramizzzzz

    SvaraRadera
  3. Vilken skillnad på väder!
    Hos oss har vi ösregn och jätteblåst! Det ser rätt härligt ut med dina snöbilder. Fast -20 grader behövs inte.

    Ha det bra och halka inte!
    Agneta

    SvaraRadera
  4. Här har det också snöat massor . Tur min man har en sån fin snöslunga ;)
    Jag såg söta bilder på Ninni på mormors blogg .
    Så fin hon var i luciatåget .
    Kram ♥

    SvaraRadera
  5. Vi har snart ingen snö kvar, det spöregnade hela dagen igår.
    En dm snö och fem minusgrader = det ultimata julvädret;)
    Hoppas du får en fin onsdag!
    Kram♥

    SvaraRadera
  6. Härligare med dina fina snöbilder:)Vi har blåsigt,plusgrader och halkigt.Usch och fy.Här bakas det oxå,julgodis,gott:)Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  7. Oj! Vad med snö ni har! Och minusgrader! Det känns väldigt främmande för mig. Här nere är det plusgrader, någonstans mellan 5-7 skulle jag tro. Det blåser rejält och har gjort ett bra tag nu och så regnar det. På tvären. Gräsmattan är supergrön! :) Inte mycket till julkänsla på den fronten alltså. Men det får man fixa själv här inne.
    Kram!

    SvaraRadera
  8. Åhh vad avundsjuk jag blir, jag vill oxå ha snö! :)

    Sköt om dig

    SvaraRadera
  9. I am extremely impressed along with your writing abilities, Thanks for this great share.

    SvaraRadera

Jag är så glad för att du lämnar en kommentar.
Om du inte har blogg, går det ändå att lämna.
markera bara "Anonym"
Tack!