Related Posts with Thumbnails

Bloggintresserade

fredag 30 december 2011

Snart 2012...



Jullovet har varit hockeyträningar för Hugge & kompisar.Blir en del spel med nya ps3.Ninni har haft sovkompis & de har fått tolka med bob bakom hästen,jättekul.

Nu har jag äntligen målat nya innertaket till inglasningen,2 varv blev det...Jag har hämtat pizza till middag,gott...blev kyckling med ananas.

Sonen är just nu på match & sen en timme efter det är det träning.Så han fick med sig en liten matsäck så han skulle klara sig till han kom hem.Dottern har åkt till en kompis för att sova över,så jag pysslar på lite här hemma...Kom på att jag brukar göra en liten sammanfattning av året som gått.Här kommer den:2011

Vi skaffade våran 2:a häst & flyttade hem hästarna,började bygga ut huset åt andra hållet,målat,målat....målat.Varit 1 vecka i fjällen,En sväng till Junsele,campingen på pitehavsbad när det var PSG,bytt bil (rally jettan gör jag slut med nu)+ en massa andra bra & roliga småsaker som jag inte kommer ihåg.....Önskar alla bloggvänner GOTT NYTT ÅR!

9 kommentarer:

  1. Kikar in en snabbis för att önska Ett Gott Nytt År:)Kram!Ulrika.

    SvaraRadera
  2. Ser att ni också bytt bil under året:)
    Önskar dig ett gott slut på det gamla året och ett Gott Nytt År!
    Kram♥

    SvaraRadera
  3. Du har mycket fina bilder i din blogg :)

    Er travare ser ut att vara en rejäl häst, hur stor är hon? Jag har en f.d. travare i mitt stall, men hon är bara 150.

    SvaraRadera
  4. Många mysiga saker händer på ett år, nästan lite svårt att komma ihåg;))

    Härligt fin bild på ert hus;))

    kramizzzzz o ett riktigt Gott Nytt År ;))

    SvaraRadera
  5. Mysig ljusbricka .
    Här blev det också hämtpizza i dag .

    Önskar dig ett Gott Nytt År ♥
    Kram ♥

    SvaraRadera
  6. Kikar förbi för att önska ett Gott Nytt år :) Ha det bra!

    SvaraRadera
  7. God Fortsättning!
    Hoppas att ni hade en supertrevlig kväll igår. Vi var hemma bara vi, men det blev en mysig kväll. Mycket god mat, bubbel och prat.
    Kram Jennica

    SvaraRadera
  8. God fortsättning på det nya året!

    SvaraRadera
  9. Önskar er en god fortsättning på 2012!

    Agneta

    SvaraRadera

Jag är så glad för att du lämnar en kommentar.
Om du inte har blogg, går det ändå att lämna.
markera bara "Anonym"
Tack!