Related Posts with Thumbnails

Bloggintresserade

lördag 3 september 2011

Lite av varje

Sonen har fyllt år,blev en sväng till intersport.Han fick välja sig en ny hockeyklubba.Det blev en Reebok...

Våra söta kalkoner,de är så nyfikna.Ett härligt ljud har de.(låter som en blandning av:höna,spinnande katt & motorcykel)



Vi har fått tillökning,men den är inte våran.....Utan en inhyrd gäst.En ponny på 14 år.Väldigt mysig & go kille....





Vilken skillnad,eller hur.Men jag ska ta ett varv till.








5 kommentarer:

  1. Snygg dörr, mysig häst och härligt med kalkoner. Jag gillar dessa djur.:-) Kram Stina

    SvaraRadera
  2. Världens mysigaste kille... Dörren blev jättefin!
    Kram Mammi

    SvaraRadera
  3. Så snygg dörren blev .Jättefint med grå färg.
    Kul med en hyresgäst.
    Jag vet inte om jag tycker kalkoner är så söta ......
    Kram ♥

    SvaraRadera
  4. Gud vad fin dörren blev! Och vad kul med ny häst i stallet! :) hur går det med Madicken, blir hon någon travhäst? :)

    SvaraRadera
  5. Ja, du, det blev en otrolig skillnad...
    SNYGGT!!!
    Vilket jättehus ni får, härligt!!!
    Kram Kicki

    SvaraRadera

Jag är så glad för att du lämnar en kommentar.
Om du inte har blogg, går det ändå att lämna.
markera bara "Anonym"
Tack!