Related Posts with Thumbnails

Bloggintresserade

tisdag 13 september 2011

Fint på bron...

Nu är spaden färdigmålad,samma nyans som dörren...



Här är det väldigt blött efter allt regn,kan det inte sluta snart......Vi har ätit Grekiskkyckling,som är så gott....Var med Hugge till ishallen för att beställa nya hockeykläder.Sen åkte vi & handlade en massa frukt:bananer,äpplen,apelsiner,vindruvor,päron & plommon.....så nu ska vi frossa.


Föräldramöte både onsdag & torsdag denna vecka.Och fortsätta ute i stallet,så vi blir klar nån gång.

6 kommentarer:

  1. Vad fint det blev! Riktigt stilfullt! Vad händig du är :) Jag kan bara instämma - när ska det sluta regna..? Inte roligt med detta regnande. Ha en fortsatt fin kväll!

    SvaraRadera
  2. Så fina saker du har på din bro .
    Nu är man less på allt regn.....
    Sonen har åkt till Luleå - kolla hockeypremiären ( och bo på hotell två nätter , säkert prova utelivet i Luleå)
    Jag tänkte när jag var på dotterns föräldramöte för nån vecka sen : undra hur många möten jag varit på i mitt liv med fyra barn och dessutom har jag jobbat med barn och haft egna föräldramöten som personal.
    Kram ♥

    SvaraRadera
  3. Så fint det är.Spaden är superfin.
    Ha super helg
    Kram Anni

    SvaraRadera
  4. Kikade in och önskar en trevlig kväll:)
    Kram Emma

    SvaraRadera
  5. Vad fint det blev med spaden och allt som är till...snyggt staljat...
    ser trevligt ut att komma till ER!!!
    Kram Kicki

    SvaraRadera

Jag är så glad för att du lämnar en kommentar.
Om du inte har blogg, går det ändå att lämna.
markera bara "Anonym"
Tack!