Related Posts with Thumbnails

Bloggintresserade

torsdag 4 augusti 2011

Första tävlingen


Underbart väder då Ninni & Ponni skulle vara med på första hopptävlingen.Lite pirr i magen ,men ponni var lugn som en filbunke.Kolla vilka fina bilder på de två.Han är en stor ponny,bäst av allt......-hon växer aldrig ur honom.Vilken himla tur,för hon tycker så mycket om honom. 2 fina rosetter,en hästbok,en mjukishäst och ett fint armband blev det....Det var en spännande dag.Ninni hade på sig mina vita ridbyxor som min mamma sydde till mig.Kan nog ha varit 25 år sen jag fick dom. Kändes lite extra kul.Tror jag fick dom byxorna när jag skulle tävla i Råneå...





4 kommentarer:

  1. Kul att det gick bra! :D

    Svar: Men åh vad roligt! :D vem var det som provkörde henne då? :)

    SvaraRadera
  2. Vad kul att det gick så bra, Grattis till Ninni!
    Jag hade förträngt det, men mina första vita ridbyxor hade min mamma också sytt till mig:-)
    Det måste ha varit närmare 30 år sedan (hjälp!), men de "lever" inte mer.
    De sprack nämligen i baken när jag skulle sitta upp! Hi, hi! Tur att det var dressyr den gången så att det inte syntes :-)
    Ha en skön helg, Maria

    SvaraRadera
  3. Vad roligt att det gick så bra för Ninni!

    Såg att du jobbar på för två just nu. Inte så kul, men skönt att du får lite mer ledigt. Jag försöker verkligen suga ut det sista ur min semester nu, börjar på torsdag i nästa vecka.

    Kram!

    SvaraRadera
  4. Grattis till Ninni, vad duktiga de var!
    Och Grattis till dig och maken får jag också säga nu efter att ha läst ikapp mig hos dig - vilken trevlig dag ni verkar ha haft!!
    Kul med ert byggprojekt, ska bli spännande att se hur det blir!
    Ha en skön lördag!
    Kram Allis

    SvaraRadera

Jag är så glad för att du lämnar en kommentar.
Om du inte har blogg, går det ändå att lämna.
markera bara "Anonym"
Tack!