Related Posts with Thumbnails

Bloggintresserade

måndag 11 juli 2011

Lite gott & blandat.

Min rabatt utanför bagarstugan,växer smultron & åkerbär där.

Inglasningen har kommit,ska bli spännande.Just nu på shemat i renoveringssagan.......-måla ribb,så tråkigt.Men kommer bli så fint med frästa kanter.


Här är bilder från husvagnen under P:S:G




Helgens kalas,min far fyllde 60-år.Ninni kan inte förstå att han är så gammal.






En sväng till djurparken...




Här i norr har vi värmebölja o tropiska nätter sen 2 veckor tillbaka.Jag har klippt mitt hår,har aldrig varit så här korthårig.Men attans vad jag har brännt mina öron.








5 kommentarer:

  1. Vad häftigt att ni har värmebölja! Här nere har vi fint sommarväder, men ibland regnar det lite och ibland blåser det. Inte helt stabilt, men ändå absolut helt ok. Idag var det lite kyligare dock och jag ser att molnen tornar upp sig, kanske lite ostadigare väder på väg in.

    Men jag bryr mig inte, för på torsdag så startar min semester! Härligt! :)

    Kram Jennica

    SvaraRadera
  2. Så härligt med go värme. Idag har vi faktiskt lite "kallt", 17 grader kanske.

    Vad du har blivit duktig med kameran, sicka fina bilder! Jag gillade speciellt kalasbilderna =) ...och Ninnis kommentar hihi

    SvaraRadera
  3. vi har haft ganska perfekt sommarväder hittills , lagom med värme men lite regn ibland också.
    Just nu har vi dock bara 14 grader, och det har regnat nästan hela dagen, så pållarna fick faktiskt sova inne inatt. Det sa de inte nej till :-)
    kram, Maria

    SvaraRadera
  4. Så härliga sommarbilder du visar .
    Ni verkar ha det skönt i sommarvärmen .
    Kul med kalas , din pappa är ju en ungdom ännu.
    Kram!

    SvaraRadera

Jag är så glad för att du lämnar en kommentar.
Om du inte har blogg, går det ändå att lämna.
markera bara "Anonym"
Tack!