Related Posts with Thumbnails

Bloggintresserade

lördag 2 april 2011

Vår på Storholmen

Ninni Gör Madickens hovar fina.Hästen älskar att bli ompysslad.Hon står blickstilla...
Varit lite blåsigt,men det tinar massor ute...
Gubben har åkt med sonen till stan för att kolla på nya fotbollsskor till sonen.Vi köpte ett par förra sommaren,men de är för små.10 år 38-40 i storlek....Hoppas han kan ha dessa skor hela den här sommaren.

Just nu kokar jag köttsoppa.Under tiden tänkte jag göra pizzabullar & en stek med sambalsås på spisen.När jag ändå är i matfixartagen......så passar jag på att göra en stek i lergrytan.Skönt när det är gjort.Nästa veckas middagar är räddade.

Ha en trevlig lördag alla blogg läsare.

6 kommentarer:

  1. Hej!
    Vad trevlig din blogg är. Snygga bilder och snygg design. Ni har det så mysigt "däruppe".
    Här har snön försvunnit för längesedan. Det är bara isen på sjön som ligger kvar. Och 10 - 15 grader varmt har vi oxå. :) Men solen lyser med sin frånvaro...
    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Så mysigt. Det är alltid mysigt hos dig.:-) Kram Stina

    SvaraRadera
  3. Så fine bilder , jeg liker litt alsidige blogger og det har du , jeg titter innom og koser meg.
    God helg Marit.

    SvaraRadera
  4. Mysigt med en lördag i köket. Köttsoppa och pizzabullar låter gott! Själv har jag bakat moccabitar/kärleksmums i dag. Vilka härliga hästbilder! Ha en fin helg!

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Vad fina hovar hästen får.
    Radiokaka har jag aldrig ätit eller gjort. Skulle vara roligt att prova det någon gång. Vad smakar det?

    Ha en fin dag!
    Kram Elin

    SvaraRadera
  6. Vilka fina bilder, och vad gott med köttsoppa! :D

    Svar: Det vore ju kul, synd att du kanske inte tar dig in på stallbacken när det är tävlingar :/

    SvaraRadera

Jag är så glad för att du lämnar en kommentar.
Om du inte har blogg, går det ändå att lämna.
markera bara "Anonym"
Tack!