Related Posts with Thumbnails

Bloggintresserade

tisdag 20 juli 2010

jordgubbar

oj,vad vi har plockat jordgubbar............favoriten är nog:värm 1pkt.grädde,bryt ner vit choklad(1-kaka)När det smält,häll på jordgubbarna.......mums,jättegott. Vi har även varit ut i skärgården med båt,helt otrolig sommardag.Vi hade turen att få se sälar.
I helgen var det 50-års kalas här i byn.Mycket folk och jättegod mat.....

Barnen ska ha en egen fotbollsplan här på tomten,vi klipper gräset både med traktor o handjagare.Igår började vi montera upp 7-manna målen....Sen är det bara att spela match här på Storholmen

6 kommentarer:

  1. Vad det låter gott med grädde och vit choklad på jordgubbarna.

    SvaraRadera
  2. Hej
    Namnsdag, Grattis.
    Vi är nu i Norge, det regnar, grått grått.
    Vi är ungefär mittemot Sundsvall.

    Många Kramar
    /Mamsen

    SvaraRadera
  3. Åh filmen The Bounty Hunter var jätte bra! Laddade ner Farsan också men det vart nåt strul så den gick inte att se, till min stora besvikelse. Men ska ladda ner den på nytt! :)

    Låter gott det där med grädde och choklad, måste testa!
    Kram Kram

    SvaraRadera
  4. Åh, det låter supermumsigt med grädde och vit choklad på jordgubbarna! Det ska jag absolut testa. Tack för tipset! :)

    SvaraRadera
  5. Sv: Jo,vi letar för fullt.Bor i en liten stad så finns inte särskilt mycket att välja på tyvärr.

    SvaraRadera
  6. Jo det är inte så svårt att gå in i nattrytmen, det svåra är att ta sig ur den och börja kliva upp på morgonen igen. Men lönen är bra och vi alla måste ju ha mat på bordet :)

    Åh jag SKA se Farsan, jag måste! Nu har flera påpekat att den är hur bra som helst, så jag kan inte låta bli. Har du andra filmtips?

    SvaraRadera

Jag är så glad för att du lämnar en kommentar.
Om du inte har blogg, går det ändå att lämna.
markera bara "Anonym"
Tack!