Related Posts with Thumbnails

Bloggintresserade

onsdag 28 juli 2010

Fina tavlor

Text:Mamma jag älskar dig
Text:Jag älskar dig varje dag du har funnits.....
Dessa tavlor som hänger i våran hall har vi fått av våra gullungar för några år sedan.Jag fick den översta av dottern,gubben fick den nedersta av sonen.De var hos mormor och skapade den här överaskningen............(då var nog barnen 5 & 7 år )
Nu börjar min ledighet.Jag ska vara föräldraledig + semester.Oj,så skönt.........Vi har tömmt och flyttat poolen,eftersom den bara skulle vara ivägen nu när byggmaterialet börjar levereras.Vi hittade en bättre plats och nu har vi fyllt upp den igen.Våra utemöbler måste också flyttas.Jag och barnen ska snart en sväng till grannbyn för att hälsa på bekanta som pyser iväg utomlands.Middagen idag blir :Renskav med mos


1 kommentar:

Jag är så glad för att du lämnar en kommentar.
Om du inte har blogg, går det ändå att lämna.
markera bara "Anonym"
Tack!