Related Posts with Thumbnails

Bloggintresserade

torsdag 15 mars 2012

Glas & ljus

Nu har vi fikat gott i några dagar,jag blev ett år äldre.Datumkuben har jag fått av mina föräldrar...
Av familjen fick jag nya glas,doftljus (äpple) & en ny mascara.Behövde verkligen en ny mascara...Nu har jag massor av dessa dricksglas i härliga färger.-Visst är dom fina.
Jag & kameran har varit framme igen,blir så fina bilder...
Och kul är det.Här blev det svartvitt...Till middag blev det pasta med tonfisksås,supergott & enkelt.
Ha en bra helg alla.

7 kommentarer:

  1. Grattis i efterskott!!
    Vilka fina foton du tagit, det är så himla fint med svart-vita bilder.
    Hoppas du får en härlig helg!
    Kram♥

    SvaraRadera
  2. Grattis!
    Så snygga olikfärgade glas! Roligt att få presenter.
    Vilka roliga bilder!

    Ha en skön helg!
    Agneta

    SvaraRadera
  3. Grattis i efterskott, och vilka snygga glas du fick:-)
    Kram Maria

    SvaraRadera
  4. Grattis !
    Vilka fina presenter du har fått .
    Ha en fin helg ♥
    Kram ♥

    SvaraRadera
  5. Grattis! Läckra glas. Doftljus var länge sedan jag hade ,det blir nog ett sådant på fredag. Hoppas allt är bra där uppe. Här skiner solen och våren har gjort sig synlig.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Grattis!
    Gillade datumkuben skarpt!
    Måste fråga... var har du köpt den ljuvliga klänningen? Vill ha...!

    SvaraRadera
  7. Grattis,grattis i efterskott:)Fina presenter,dom glasen har jag oxå i olika färger,älskar dom.
    Datumkuben var superfin,den passar nog in hos er.Här börjar våren titta fram sakta med säkert.I like it,ha det bäst:)

    SvaraRadera

Jag är så glad för att du lämnar en kommentar.
Om du inte har blogg, går det ändå att lämna.
markera bara "Anonym"
Tack!